V E R Z E N D I N G  E N  R E T O U R N E R I N G

 

Hier vindt u alle informatie over onze verzend- en retourbeleid. We streven ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden en transparant te zijn over onze procedures.

V E R Z E N D I N G

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Zodra uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail. 

Bij bestellingen van woonaccessoires boven de €150 betaald u geen verzendkosten. 

Wij versturen uw bestelling via PostNL en je ontvangt altijd een Track & Trace-code om de bestelling te volgen.

Wil je liever je bestelling gratis ophalen in 's-Gravendeel? Dat kan! Selecteer deze optie tijdens het afrekenen, dan nemen wij contact met je op om een ophaalafspraak te maken.

R E T O U R 

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u het product binnen 14 dagen retourneren. Neem contact met ons op en wij zullen u begeleiden bij het retourproces. Zorg ervoor dat het product in originele staat en verpakking wordt geretourneerd voor een soepele afhandeling. 

 

RETOURVOORWAARDEN

  • Terugsturen van artikelen is op eigen kosten. Na aanmelding van de retour via de e-mail (info@liointerior.nl) ontvang je van ons een mail met instructies voor het verzendlabel.
  • Artikelen moeten binnen 14 dagen worden teruggestuurd in de originele verpakking.
  • Beschadigde items nemen wij niet terug. Verzeker wanneer nodig je retourzending, om te voorkomen dat deze kapot gaat tijdens het retourproces.
  • Je bent verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar dus je verzendbewijs.
  • We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

T E V R E D E N H E I D

Uw tevredenheid is onze prioriteit. We streven ernaar om hoogwaardige producten en uitstekende klantenservice te bieden. Mocht u vragen of opmerkingen hebben over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder.