Verzenden & Retourneren
Bij bestellingen van woonaccessoires boven de €100 betaal je geen verzendkosten.
Wij versturen je bestelling via PostNL en je ontvangt altijd een Track & Trace-code om je pakket te volgen.
Wil je liever je bestelling gratis ophalen in 's-Gravendeel? Dat kan! Selecteer deze optie tijdens het afrekenen, dan nemen wij contact met je op om een ophaalafspraak te maken.
-
RETOURVOORWAARDEN
Als je niet tevreden bent over je online bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren. Dit kan via pakketpost of in 's-Gravendeel.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webshop zijn voor eigen rekening.
- Terugsturen van artikelen is op eigen kosten. Na aanmelding van de retour via de e-mail (info@liointerior.nl) ontvang je van ons een mail met instructies voor het verzendlabel.
- Artikelen moeten binnen 14 dagen worden teruggestuurd in de originele verpakking.
- Beschadigde items nemen wij niet terug. Verzeker wanneer nodig je retourzending, om te voorkomen dat deze kapot gaat tijdens het retourproces.
- Je bent verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar dus je verzendbewijs.
- We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
