Verzenden & Retourneren

Bij bestellingen van woonaccessoires boven de €100 betaal je geen verzendkosten.

Wij versturen je bestelling via PostNL en je ontvangt altijd een Track & Trace-code om je pakket te volgen.

Wil je liever je bestelling gratis ophalen in 's-Gravendeel? Dat kan! Selecteer deze optie tijdens het afrekenen, dan nemen wij contact met je op om een ophaalafspraak te maken.

RETOURVOORWAARDEN

Als je niet tevreden bent over je online bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren. Dit kan via pakketpost of in 's-Gravendeel.

Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webshop zijn voor eigen rekening. 

  • Terugsturen van artikelen is op eigen kosten. Na aanmelding van de retour via de e-mail (info@liointerior.nl) ontvang je van ons een mail met instructies voor het verzendlabel.
  • Artikelen moeten binnen 14 dagen worden teruggestuurd in de originele verpakking.
  • Beschadigde items nemen wij niet terug. Verzeker wanneer nodig je retourzending, om te voorkomen dat deze kapot gaat tijdens het retourproces.
  • Je bent verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar dus je verzendbewijs.
  • We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.